Tökéletes, mint fogalom

2012.02.14 19:57

Hihetetlen! Még a wikipédia sem talált a Tökéletes szóra semmilyen magyarázatot! :) Kicsit vicces. A googleben sem találtam semmilyen magyarázatot róla!

Köztudott, hogy ami nincs a googleben az nem létezik. Ez egy elektronikai alátámasztás a "tökéletes" hiányának.

 

Szerintem létezik a tökéletesség, csak a tudatunk generál olyan problémákat, hogy mi ne ismerjük fel a tökéleteset!

Kvázi létezik, az ember kevés hozzá ezt belátni! Hisz mindig találunk valamit-valamit ami böki a szemünket!

Kicsit paradox, hogy van tökéletes, de még sincs. A tökéletes, túl tökéletes ahhoz, hogy megjelenjen nekünk! :D

Most, hogy összezavartam mindent vegyünk pár természeti példát:

Gyümölcsök, isteni teremtmények, mennyei ízek és tökéletes formák. Még sincs tökéletes gyümölcs az ember számára.

A dinnye isteni lenne, de sok magja van. A cseresznye is, de van benne mag és kicsi. az alma is finom, de savas és magja van.

Mivel Én édesszájú vagyok, így kijelenthetem számomra, hogy a "tökéletes" gyümölcs az eper. Nincs magja, lédús, édes.

Az állatok se tökéletesek, hisz úgy tartják fent a fajukat, hogy egymást eszik. Mi is tehetnénk ezt, de rájöttünk, hogy kisebb veszteség, ha az állatokat esszük!

 

Tehát végül kijelenthetem, hogy tökéletes LÉTEZIK, csak az emberi agy túl primitív hozzá, hogy ezt felfogjuk! :)