Szó szerint szar helyzet

2012.08.28 01:15

Egy szép reggel kelek fel, letörlöm azt a két kiló csiparéteget a szememről, elmegyek pisilni, megmosom a fogam, lefürdök, kellő módon felöltözök és rohanok az iskolába. Egy átlagos reggelnek indult, de erősen megpecsételte a napomat.

Mikor már cuccal a kezembe, tisztán, frissen rohantam az ajtóhoz, hogy induljak, leért a nagymamám előző napi töltött káposztája. Na ilyet még nem igazán éreztem, szinte már leírhatatlan érzés volt. Eszméletlen nagy szapora jött rám, de futni már nem tudtam, mert ha egy 20 centis lépésnél nagyobbat tettem volna meg akkor tuti kifestem a csempét az előszobában!

Cowboyosan 10 centiket lépkedve raktam az egyik lábamat a másik után a legközelebbi WéCét megközelítve. Bár sajnos nem csak nekem indul korán a reggelem, drága Öcskös pisilt a hozzám legközelebbi wécén, mikor szerényen úgy ráordibáltam, hogy Rá is rájött a szapora. Kényelmesen üldögélt rajta, lóbálta a lábát és énekelgetett.

Ó mondom milyen kis édesen, hogy már szobatiszta, de mondom ha még fél percet benn tölt, úgy ráordibálok, hogy visszaszokik a pelenkára! Ekkor kellett mérlegelnem Magamban, hogy megmászok 16 lépcsőfokot a következő wécéig vagy várok, még az Öcsém végig Énekli Beethoven összes szimfóniáját.

Nekem a Monteverestet könnyebb lenne megmászni, mint abban az állapotban a lépcsőt ezért úgy döntöttem, hogy várok a pici dalolászó wécére.

Nagyjából 2 percbe telt még kimászott Öcsém a helységből.

Szépen lassan, magabiztosan be lépegettem a mellék helységbe, és elvégeztem a dolgomat, ahogy az a szentkönyvbe meg van írva! No de történt egy kis baj, a kis Öcsikém olyan jól él, hogy a maradék fél guriga wécépapírt elhasználta... Ekkor jöttek elő a túlélő gondolatok. Wc papír tekercsével?! Áhh nem. Intim betéttel?! Áhh nem. Fülpiszkálókkal?! Áhh az milyen lenne már...NEM. Kutatva a cuccokat találtam NEDVES-KENDŐT! Az a mennyországot jelentette akkor! Boldogan elvégeztem a dolgomat, kezet mostam és mentem a cipőmet venni. Viszont valami olyan furcsa volt. Csípte a seggemet valami. Nagyon irritálta, szinte már égett. Mondom basszus, nem végeztem jól a dolgom, vagy mi?! Vissza mentem és még két nedves kendővel elvégeztem amit kell. Mentem megint a cipőkhöz, még jobban fájt, csípet, irritált. Lassan már spárgáztam, hogy ne érjen össze a farpofám úgy csípet! Szépen vissza mentem a Wécéhez terpeszállásba, hogy megnézzem, hogy mit ronthattam el?! Nyúlok a kék dobozos nedves kendő felé és látom ráírva hogy: "DOMESTOS, EXTRA ERŐS BAKTÉRIUM ÖLŐ"?!?!?! Nem volt egy túl vidám arcom, de legalább olyat fingtam, mint a kokkolínó Maci.