Hit

2012.02.12 18:49

Miért van az, hogy az emberekben kreált kép a valóságról, teljesen más, mint az élet?
S miért van az, hogy ez így lett?!?!
Sokszor mondják, hogy "Ne álmodozz fiam!!"
Így ölik ki az emberből azt, ami emberré tesz,
S csak robotolsz a világban s a lelkünk hamuvá lesz!
Ha elfogy a tudás, akkor jön a hit
Hit a mi minden emberben feltakarít!
Helyre rakja azokat az érzéseket
Melyet agyunk már nemtett
Kinézek az ablakon,
S csak annyit látok, hogy isten itt hagyott minket vakon...
Tudósok, bizonyítják, hogy isten nincsen
De mi még is bízunk benne, hogy van, s keze által termett minden
Van kire hivatkozni
De mindig elfelejtjük, hogy a hibáinkért meg kell lakolni
NEM isten műve az, amit teszünk,
Hisz egy gondolat elég, melyet a szívem sugallt
S máris saját utamon veszek fuvart!
Mi egy háborúban vagyunk...
Isten ellen küszködünk...
KI csak az életet tartja a talpunk alatt
Már csak a becsületünk maradt
S levegővel áraszt el,
Mi ezt is szennyezve használjuk el.
ÉN nem vagyok senki, csak egy porszem
Melyet a szél sodor, s bűnök által lészen!
Van egy úti cél, mely élő dolgokhoz vezet
DE sose tudni, hogy az út mit szeret!
HALÁL, mily szép szó, de jelentése becstelen!!!
Az életrésze, de még is úgy tekintünk rá, mint az élet vége!
Egy élet egy halál
Minden napos nálunk már!
EZ az élet rendje, csak nem mindegy, hogy mikor eljő a vég,
Akkor miket tennénk még.
Ha sikerült elérni célunkhoz,
Akkor tudjuk, hogy a vég semmi ujjat nem hoz
Mind ugyanúgy végezzük,
De az életet mindannyian másképp nézzük!
ÉN köszönöm a barátaimnak, hogy vannak!
Hálás vagyok a családomnak, hogy ilyenné avattak
Jó nevelést kaptam,
S szerencsés sorsa jutottam
Előttem, lebeg a cél,
Nem veszem le a szemem, csak néha pihentetem
Hogy átgondoljam, hogy ma mi jót, s rosszat tettem....